Het avontuur gaat beginnen

4 augustus 2022 - Espelo, Nederland

Hallo allemaal,

Ik ben druk met de voorbereiding, de bus en de verhuizing zijn in volle gang. Een van de dingen die ik moet leren is dus een reisblog of iets dergelijks bijhouden.

Vandaar dat ik nu aan het oefenen ben. Mijn vriendin Marian helpt me hier bij gelukkig .

1. Nel Molenaar:
    4 augustus 2022
    Hoi Lucia, succes met de voorbereidingen en een geweldige reis toegewenst. Waar ga je naartoe? We willen je graag volgen. Lieve groeten van Aris en Nel
  2. Wendeline:
    4 augustus 2022
    Leuk Lucia! Heel benieuwd naar je prachtige bus. Zo gaaf wat jullie gaan doen en wat fijn om je zo extra te kunnen volgen. Succes met de voorbereidingen ❤️
  3. Cor:
    4 augustus 2022
    Leuk je te kunnen volgen,waar ga je heen??? Succes,
  4. Agnes:
    4 augustus 2022
    Wat leuk. Dan kan ik zien waar je bent, en wat he allemaal tegenkomt. Ben zo benieuwd naar je mooie camper. (ik noem het geen bus hoor, want dat is het ondertussen al lang niet meer).
  5. Ans wagenaar:
    4 augustus 2022
    Jaa ik ook hoor, voeg mij aub toe
  6. Melissa Veltmaat:
    4 augustus 2022
    Heel veel plezier. Geniet ervan!

Liefs Melissa
  7. Abby:
    4 augustus 2022
    super gaaf dat je dit gaat doen samen met je hond, ben ook heel benieuwd naar alle verhalen en avonturen die het met zich meebrengt.
    heel veel plezier en lees graag mee met je
  8. Grover:
    21 augustus 2022
    Leef je droom lieve Luus, heel veel succes met alle voorbereidingen en wat zijn we trots op je!!
    Paul & Mar
  9. Rita:
    21 augustus 2022
    Heel veel plezier Lucia.....met je voorbereiding en met je reis!!....wel uutkiek'n he?👍😄
  10. Ingrid:
    21 augustus 2022
    Ontzettend leuk dat je een reisblog gaat bijhouden. Dat gaat je zeker lukken….