Er gebeurt wel wat.

25 augustus 2022 - Dijkerhoek, Nederland

Helaas dinsdag het nieuws gekregen dat de camper niet eind van de week klaar is. Daar was ik niet zo blij mee, omdat er allerlei dingen gepland staan voor begin september,   het gaat nog een paar weken duren dus 15 september vertrekken zal het wel niet worden.  14 september heb ik een rijvaardigheids dag geboekt , en hoop dat dat wel door kan gaan met mijn eigen camper dan wel met een camper van iemand anders.

Vanochtend met een duffe kop (van een late werkdag bij HvH) naar Albergen geweest, niet om te demonstreren, maar om de definitieve maten van het bankje en stoeltje door te bespreken.

Bij Twenteland matrassen in Albergen waren ze al druk bezig met de lattenbodems en het matras. De kussens worden meteen er achteraan gemaakt, en zullen eind volgende week klaar zijn. Dan moet ik alles nog in Hoorn bij B&S zien te krijgen want dat moet er allemaal in als hij gekeurd wordt tot officiële camper.

Dus nog even geduld ik ben nog niet op reis. Voor degene die geen idee hebben waar dit allemaal over gaat, en wat de bedoeling is. Ik ga mijn dromen achterna en dat is voor mij heel lang reizen. Ik wil graag de helle kust en alle eilanden van Europa af rijden.

En als mijn droom een nachtmerrie blijkt te zijn, dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik het geprobeerd heb.

Ondertussen heb ik ook al les gehad van Wendeline in het plaatsen van leuke foto's dus dat ga ik zo ook nog even proberen. En met Naomi heb ik ontdekt hoe de GPS tracker van Betty werkt, en heb ik met haar gefietst. Wordt het huis steeds leger met inpakken en naar de opslag brengen.  Dus er gebeurt heus wel wat. Maar voor de reisverhalen vraag ik jullie nog even geduld te hebben. Groet Lucia

1. Ingrid:
    25 augustus 2022
    Wat balen Lucia dat de camper nog niet klaar is. Hoop dat alles een beetje vlot verloopt vanaf nu. Vindt het echt knap en dapper dat je je droom gaat volgen en dat wij mee mogen kijken in jouw avontuur.
    Tot snel bij HvH
  2. Agnes:
    25 augustus 2022
    Snap dat dit een domper voor je is, maar het is helaas niet anders. Niet bij de pakken neer zitten. Het komt goed, en die reis komt er echt wel. Niet aan nachtmerries denken hoor. Kom op, je hebt heel veel leuks in het verschiet. Kop op.
  3. Katja&Koos!:
    16 oktober 2022
    Okáy Lucia!! Wat 'n prachtige Camper heb je gebouwd!! En wat mooi ingericht!! Nu gaat het avontuur écht beginnen... Léúk hoor, we wensen je alle geluk, fijne mensen en mooie plaatsen op je weg!!!!
    Veel Liefs&Groeten, Katja&Koos!❤️❤️‼️