De eerste week zit erop

22 oktober 2022 - Callantsoog, Nederland

De eerste week zit erop, en wat voor een week. Heerlijk weer iedere dag naar het strand. Een weekje Callantsoog en nu in noordwijk. Een  weerzien met mijn beste vriendin vanaf de brugklas. Vorige eeuw inmiddels. Nog lekker genoten van mijn dochter kleinzoons en oudste zoon met vrouw en kinderen. Gewoon heerlijk. Alles geprobeerd en weinig lukte. Dus weer terug naar Hoorn. Voor reparatie en nadere uitleg. Maar nu heb ik het denk ik wel onder controle. Morgen naar Zeeland. Naar mijn zusje die alle dingen heeft besteld die ik nog niet had.  Zodat ik dinsdagochtend volledig toegerust het land ga verlaten. Betty geniet enorm van het strand, maar helaas minder van het autorijden. Heb al Bach bloesem therapie druppels gekocht voor haar maar daar zie ik ook geen verschil mee. Ik hoop dat ze snel went. De aanhouder wint. Ikzelf vind het echt heerlijk om aan de kust te zijn. Ik ben ooit geclassificeerd als een strand type. Verder heb ik de bus bijna op orde,

Ik ben er wel achter dat ik een mooi weer kampeerster ben. We hebben gelukkig weinig of geen regen gehad. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen, maar ik heb er zin in. Tot volgende week

1. Nel Molenaar:
    22 oktober 2022
    Je hebt het wel getroffen met het weer. Hoop dat Betty snel went aan het rijden.
    Veel plezier in het buitenland, hoe verder je afzakt naar het zuiden hoe beter de temperaturen in de winter zijn. Ik kijk uit naar je volgende reisverslag. Veilige kilometers wens ik jullie. Knuffel uit Moerkapelle
  2. Anja Wolfkamp:
    23 oktober 2022
    Wat een moed. Gewoon doen!!! zoals je dat tegen mij zei. Heel veel plezier en een goede reis verder. Groetjes van René en Anja Wolfkamp
  3. Ans:
    23 oktober 2022
    De komende week wordt ook nog uitzonderlijk warm, een kadootje om zo je reis te beginnen, groetjes aan je zus en je hebt de bus mooi versierd. gr. Ans
  4. Karin Smit:
    23 oktober 2022
    Wat ziet de camper er prachtig uit. Je droomreis is begonnen. Heel veel veilige kilometers. Veel plezier. Lieve groet Karin Smit.
  5. Rita:
    25 oktober 2022
    Heel veel plezier Lucia!!....geweldig knap van je dat je zo'n avontuur aangaat!
    Lieve groetjes Rita