De eerste dag

16 oktober 2022 - Callantsoog, Nederland

Eindelijk was het dan vandaag zover De reis gaat beginnen. Na een stressweek die ik niemand zou toewensen, was dan toch het punt van vertrek bereikt. Was wel even moeilijk. Maar dat is ook niet zo gek.
als eerste heb ik de HvH cd afgespeeld die kon iknu eindelijk luisteren. En wat een toepasselijke teksten. Ik heb keihard meegeblerd. Dit is mijn huis, mijn toekomst mijn leven. En toen kwam  De reis gaat beginnen., en dingen gaan zoals ze gaan. Mijn HvH familie zal begrijpen wat ik bedoel. Als eerste zee hebben we de waddenzee aangedaan bij Zurich. Daar lekker gewandeld en een broodje gegeten. Toen op naar callansoog en de Noordzee. Ik kan de branding horen vanaf mijn plekje op camping tempelhof. Nu ga ik me door een curverbox van handleidingen heenwerken. Zodat ik aan het eind van de week weethoe ik een ei kan koken, de wc gebruiken de kachel de zonnepanelen en nog honders andere dingen maar nu eerst mijn eerste wijntje relaxen. Ik hoop dat ik vannacht sinds lange tijd weer eens kan slapen. Betty slaapt al. Gerrit en Maje het wijntje i s heerlijk. En iedereen bedankt voor alle reacties, ik lees ze allemaal, maar geef niet iedereen antwoord anders zit alleen maar op mn mobiel. Maar ik waardeer hetontzettend. Fijne avond en tot gauw

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Agnes:
    16 oktober 2022
    🍷Proost!! Geniet ervan.
  2. Cor:
    17 oktober 2022
    Succes, en veel reisplezier.
  3. Ineke:
    17 oktober 2022
    Yes, op reis! Geniet van het camperleven met Betty. Wat een toepasselijke sweater. Leuk om mee te kunnen lezen met jullie avonturen en succes met het lezen van alle handleidingen. Bon voyage!
  4. Roy:
    17 oktober 2022
    Gelukkig, eindelijk op pad voor de reis van je leven. Ik gun je heel veel mooie ervaringen, prachtige natuur en leuke ontmoetingen. Leuk om je te volgen op je avonturen. Liefs Roy
  5. Yvonne:
    18 oktober 2022
    Yesss het avontuur kan eindelijk beginnen!!!!! Heel veel plezier Lucia.
  6. Abby:
    18 oktober 2022
    yeah eindelijk van start, mooie avonturen en nog betere verhalen. Vind het zoooo stoer van je en betty.
  7. Ans:
    19 oktober 2022
    Vanmorgen nog even gezellig koffie gedronken bij je op de camping en je een goede veilige reis gewenst, ik hoop dat je veel mooie avonturen gaat beleven, en die lees ik hier terug, dan leven we met je mee! dikke knuffel en ook voor Betty