Hij is er

7 oktober 2022 - Dijkerhoek, Nederland

Na een ongelofelijke stress periode is het dan zover . De bus/camper is thuis. Nu breekt er een strakke planning aan want  zondag gaan we  echt op pad. Maar eerst een week van schilderen monteren en inrichten.  Ik ben echt helemaal op. Zoveel stress is niet goed voor een mens. Gelukkig is dirkjan meteen begonnen met de schilder klus en morgen ga ik ook full on maar nu ben ik  zo kapot  dat ik lekker met een wijntje vroeg naar bed ga( matras op de grond) om morgen ook met de kwast in de weer ga.

1. Agnes:
    7 oktober 2022
    Nou hè hè, wat een stress. Maar gelukkig kon je hem meenemen. Nu is het aftellen begonnen. Ben echt zoooooooo blij voor je. Nog even doorpakken, maar dan toch echt op pad. Heel veel veilige kilometers, en nog veel meer plezier.🥰💋👍👋💐🥳🐾🐕‍🦺
  2. Jaire van Sloten:
    7 oktober 2022
    Eindelijk is het zo ver wat heb je hier naar uit gekeken nu gauw alles schilderen en dan op pad 👍🥰💪👌🚐
  3. Maja:
    7 oktober 2022
    Wat mooi , lekker slapen straks. En voor morgrn vroeg op om door te gaan🍀
  4. Abby:
    7 oktober 2022
    geniet ff van je wijntje, veel succes morgen...hoop snel weer een nieuw avontuur van jou en betty te lezen
  5. Edwin Elfring:
    7 oktober 2022
    'T gef allemoal niks..... Völle wille!!
  6. Ans wagenaar:
    7 oktober 2022
    Je droomreis gaat nu snel beginnen, nog even door bijten en gaan!
  7. Ineke:
    7 oktober 2022
    Wat fijn. Succes nog met de voorbereidingen. Op naar het strand🌞
  8. Ingrid:
    7 oktober 2022
    Wat fijn dat hij er eindelijk is. Nu mooi maken en lekker genieten van je reis! Veel plezier met schilderen en heel veel veilige kilometers gewenst
  9. Melissa Veltmaat:
    Hey Lucia, gaat goedkomen. Lekker genieten! En je mag altijd bellen! X Melissa
  10. Katja&Koos!:
    Wooow, wat 'n avontuur! Heel veel geluk, plezier én sterkte!!🍀♥️
    Liefs&Groeten, Katja&Koos!
  11. Wilma:
    8 oktober 2022
    De klus is geklaard en nog even en dan klaar voor vertrek. Dat heb je toch mooi voor elkaar. Jammer genoeg kunnen we je niet uitzwaaien maar we hopen je te volgen. Groet vanuit regenachtig Kreta ( goed voor de olijven)
  12. Nathalie:
    8 oktober 2022
    Stoer van je Lucia en dan straks ook echt de knop om en genieten.
    Rij veilig. 🍀
  13. Nel Molenaar:
    8 oktober 2022
    De laatste loodjes en dan op pad. Veel veilige kilometers en veel plezier!!
  14. Agnes Woesthuis:
    8 oktober 2022
    Nog even geduld en dan volop genieten!! Heel veel reisplezier.
  15. Cor:
    8 oktober 2022
    Heel veel reisplezier, succes met de reis.
  16. Rita:
    8 oktober 2022
    Heel veel succes en reisplezier!!
  17. Martina:
    10 oktober 2022
    Gaat vast goedkomen allemaal. Heel veel reisplezier en dat je mooie reiservaringen op gaat doen.
  18. Yvonne:
    Veel reisplezier Lucia.
  19. Erna:
    Alles komt goed.
    Maak er een mooi plekje van
  20. Henk Vegter:
    11 oktober 2022
    He Lucia, dat ziet er goed uit. Veel plezier op deze fantastische reis en veel mooie ervaringen gewenst.
  21. Nicole:
    21 oktober 2022
    Klinkt (naast de stress) echt wel heel fantastisch! Hopelijk al enorm genoten van het echte begin!! 😘