Kort

28 januari 2024 - Paleochora, Griekenland

Hoi allemaal even een kort berichtje vanaf mijn telefoon. Is vorige week mijn creditcard gehacked. Deze week was mijn computer aan de beurt. Chris is er mee bezig, hij is daar expert in. Ik moet het dus even zonder laptop doen. Het weer is na de storm heerlijk, zo rond de 20 graden. Er verschijnen overal bloemen. Zondag is er op het strandje aan de andere kant van het schiereiland waar de camping aan grenst een roeiboot met 25 mensen uit afrika aangekomen. Net op tijd, want de storm werdecht verschrikkelijk dat hadden ze niet overleefd.  Verder heb ik deze week haltertjes voor Beer gemaakt, ik heb nl gedroomd dat hij overboord ging tijdens de terugreis. Hij loopt nu met de kleinste om. Zonder ringen voor een lijn. Dit is om te wennen. De reis zal anderhalve dag op een boot inhouden hij kan dus niet de hele tijd in zijn  reiskoffertje blijven zitten. Met deze haltertjes is hij denk heel veilig. Ik ga deze week rijles nemen bij Kevin die gisteren weer hier is aangekomen. Ik moet toch echt wat meer ondernemen. Al is het hier nog zo mooi. Ik zal nog wat foto’s  bijvoegen en dan laat ik het hierbij. Want het gaat zo vaak mis met die kleine lettertjes. Volgende week hoop ik meer te vertellen op een herstelde laptop groetjes van ons

1. Ingrid:
    29 januari 2024
    Wat een pech met dat hacken Lucia. Erg veel gedoe weer. Ik heb het ook gehad met de creditcard.
    Hopelijk heb je alles snel weer voor elkaar. Mooie foto’s weer. Hier is het weer ook weer iets beter. Mooie week gewenst
  2. Lucia:
    30 januari 2024
    Dank je het is idd erg vervelend hopelijk gaat het gauw weer goed