De reis gaat beginnen????

6 augustus 2023 - Nijverdal, Nederland

Hallo Allemaal,

Hier eindelijk een verhaaltje van mij. Veel te laat naar mijn zin want ik had allang weer ergens aan het strand willen zitten. 29 juli was de laatste afspraak met de tandarts een maand later als gepland. En na de laatste behandeling, was het gaan met die banaan. Ware het niet dat ik zondag 28 juli ,wéér een blaasontsteking kreeg.

Dus ná de tandarts nog maar even langs de huisarts voor de zoveeltste  kuur. En toen kwam het, ik moet nog verder de medische molen in, ze vind het onverstandig om te gaan. ik heb toegestemd in urine en bloedonderzoek, en ben toch op pad gegaan. Naar Hengelo, waar er nog een gezellige borrel was met enkele kanaries van de vergeten lente. Hartstikke leuk. Ik had wel besloten om daar een hotel kamer te nemen omdat de blaasontsteking vrij ernstig was. Volgende ochtend bloedprikken in Oldenzaal en toen hupla de grens over. Ik heb deze reis alles netjes op orde. Alle tolstickers, milieu stickers, allerlei pasjes. creditcard, alles gerepareerd, alles opnieuw ingepakt, enz enz  Ik ben er al lang klaar voor. En Betty ook checkup bij de dierenarts prikje en antiworm pillen alles in ship shape .Maar hoe verder ik Duitsland in reed, hoe beroerder ik werd. Het was niet alleen het feit dat ik steeds moest stoppen voor een toilet. Het enigste wat verstandig was, was om te keren en de voorgestelde onderzoeken te doen. Dat gaat aanstaande dinsdag gebeuren. Als daar ook niets uitkomt. (ik heb inmiddels flink wat onderzoeken achter de rug), Dan weet ik het ook niet meer en ga ik toch met een doos vol kuren op weg. Want dit is ook super frustrerend. En ik wil niet langer op de oprit staan, maar reizen daar is het allemaal om begonnen.  Ik hoop dus woensdag te vertrekken, en jullie volgende zondag een echt reisverslag te brengen. Maar dacht dat ik even een up date geven want het blijft wel heel lang stil, aan mijn kant.

1. Willemien:
    6 augustus 2023
    Succes met alles en tot laterssss
  2. Lucia:
  3. Agnes Woesthuis:
    6 augustus 2023
    Beterschap Lucia, hopen dat het allemaal meevalt.
  4. Lucia:
  5. Nel Molenaar:
    6 augustus 2023
    Beterschap Lucia. Ik hoop dat je binnenkort weer op pad kan gaan.
  6. Lucia:
  7. Ingrid:
    6 augustus 2023
    Hè bah Lucia, wat vreselijk balen. En ik maar denken dat jij ergens in dat mooie weer zit, terwijl jij net als wij balen van al die regen hier in ons kikkerlandje. Maar gezondheid gaat boven alles, dus heel veel succes met de onderzoeken.
  8. Lucia:
  9. Ans:
    6 augustus 2023
    Eerst je gezondheid op orde, en dan gaan naar warmere oorden, dat zal je goed doen!
  10. Lucia:
  11. Gwen:
    6 augustus 2023
    Sterkte LuciA. Geluk moet een keer aan jou zijde staan. Laat ze dinsdag wat vind, iets wat aangepakt kan worden zonder te veel poes pas en dan gaan met die banaan, Betty en camper! 💪🏻👊🏻
  12. Lucia:
  13. Jaire van Sloten:
    7 augustus 2023
    Sterkte Lucia dan maar later op pad het is lastig als je blaasontsteking hebt en al die kuren is ook niet niks voor je lichaam. Moest van de uroloog grendbarrytabletten gebruiken 2x per dag en het het helpt echt nu minder last er van. Mijn haar ging er onder lijden maar wens je alles goeds en hopen dat je gauw opknapt en op pad kan gaan groetjes van ons joop en jaire
  14. Lucia: