Tweede poging

Hallo Allemaal,

Welkom nieuwe en oude vrienden op mijn reislogger. Ik had vanmiddag mijn verhaaltje al geschreven, maar dat is helaas verdwenen. Dus nu voor de tweede keer. We zijn weer op reis yeahhhh. Dokter en tandarts zijn tevreden en dus konden we gaan veeeel later als dat we zouden willen. Maar misschien toch een engelbewaarder die het gezien alle weer en vuur tramalant het beter vond dat we nog even bleven. Zaterdagochtend in de stromende regen vertrokken, en het werd bij Oldenzaal alleen maar erger, hard rijden zat er niet in. Maar gelukkig was het bij Osnabruck al bijna droog en bij Bielefeld liet het zonnetje zich af en toe zien. Het doel was Rotenburg an de Fulda en daar zijn we ook terecht gekomen. Heerlijk aan het water wat Betty natuurlijk fantastisch vond. We hebben het stadje / dorpje bekeken, echt een aanrader als je eens in de buurt bent. Alles vakwerk en heel oud. En ook allemaal hoog gebouwd. Ook op de camping waren de electra aansluitingen heel hoog en moest je een aardige trap op naar de wc. Dus de Fulda is wel vaker overstroomd. En zijn ze er op voorbereid. De volgende ochtend weer vertrokken in dichte mist . maar al snel was de zon erbij. Langs  de weg lag een aangereden wasbeer, die had ik nog niet eerder gezien, horen die hier?????? We gingen op weg naar Kinding, maar kwamen terecht bij Zwartsmuhle gelukkig zou ik haast zeggen want dat lag aan een meer. En toen zat er maar een ding op zwemmen, en dat heeft Betty dus gedaan. Een beetje kort verhaaltje we zijn ook nog maar twee dagen onderweg. Maar ik moet nog wel even Roy bedanken die de liedjes van de vergeten twentse lente voor mij op een CD heeft gezet. Geweldig, ik durf rustig te stellen dat ik ze net zo mooi kan zingen als Lucretia of Marjolein (!@#$%^&*) Heerlijk mee zingen. Hoe anders als de vorige reis die ik geheel zonder muziek heb gemaakt omdat ik de radio of CD speler niet aan de gang kreeg. Maar zo erg was dat toen niet want ik had nog steeds het liefst stilte aan mijn hoofd, en het rijden in de bus was al spannend genoeg. Maar nu op deze reis vind ik het heerlijk. Het gaat een mooie reis worden. Ojee ik heb helemaal niet verteld wat het plan is. Nu het plan is om naar Kreta en Corfou te gaan en dan over te varen naar Italiëen dan langzaam weer naar boven en naar huis. NOu mensen ik geloof dat er onweer aankomt ik ga alles opruimen.  Tot volgende week, Fotot's lukt nog niet want de mail staat op toevoegen met een heleboel namen erachter en die krijg ik niet weg. Fot's mmoeten apart toegevoegd worden via de mail. Vraag me niet waarom, fijne vakantie nog als je nog vakantie hebt en tot volgende week

1. Willemien:
    13 augustus 2023
    Fijne en goede voorspoedige reis
  2. Lucia:
  3. Gwen:
    13 augustus 2023
    Ook via deze weg een goede reis gewenst Lucia/Betty. Corfou daar zitten wij van 19 aug tot 02 sept? Wanneer jij? Wij hebben een huurauto…we weten bakkie doen in Griekenland???😛☕️😁
  4. Lucia:
    14 augustus 2023
    Ik heb nog geen ideemaar dat hoor je nog ik ga morgen Slovenië in spannend
  5. Lucia:
    14 augustus 2023
    Geen idee maar dat hoor je wel als ik er ben of niet. Ik heb niets gepland
  6. Ineke:
    13 augustus 2023
    Goeie reis en veel plezier met Betty!
  7. Lucia:
  8. Cor:
    13 augustus 2023
    Goede reis, en vele mooie km.
  9. Lucia:
    👍👍
  10. Roy:
    14 augustus 2023
    Goede reis Lucia en Betty en maak er weer een mooie ervaring van! Ik ben benieuwd naar al je verhalen.
  11. Lucia: