Weerzien

5 september 2022 - Dijkerhoek, Nederland

Vandaag heb ik na vier maanden mijn bus weer gezien. Hij wordt mooooiiiii hij is al mooi maar nog niet af. Ze gaan wel werken naar die 14 september toe zodat de rijlesdag door kan gaan. De tv installatie heb ik afgezegd of verplaatst naar 15 september, en dan is het nog schilderen en inpakken en gaan met die banaan. Bus bedoel ik. Toch ergens deze maand. Ik heb er zoveel zin in. Nu de laatste week bij Hanna van Hendrik en dan is het alleen nog maar De Bus ik ga weer proberen een paar foto’s te sturen.

1. Karen Voorveld:
    5 september 2022
    Super Lucia !Heel veel suc 6 / plezier met je voorbereidingen !
    Vind het ontzettend knap en stoer van je dat je zo'n avontuur aangaat !!!
    Groetjes & liefs Karen Voorveld
  2. Nicole:
    5 september 2022
    Een dapper en prachtig avontuur! Hoop je deze week nog te zien! 🍀
  3. Agnes:
    Geweldig, dat schiet aardig op. Ik vind die douche zo super chique😂. Echt heel mooi. Snap dat je de kriebels krijgt en weg wil. Leuke foto's, zo zien we de vorderingen. 👍👍👍
  4. Ans wagenaar:
    6 september 2022
    Mooi hoor Lucia, een geweldige camperbus, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben en veel avonturen beleven, die wij mee kunnen lezen,shappoo!!
  5. Gwen:
    13 september 2022
    Wat een avontuur… gaaf hoor! Heel veel plezier en mooie uren/dagen gewenst met De Bus!
  6. Katja&Koos!:
    16 oktober 2022
    Já, de Bus is écht mooi!!! En ruim ook!!