De. Volgende week

27 november 2022 - Zarautz, Spanje

De les landes op mijn voettocht naar Santiago zag ik er al tegenop maar nu in mijn coole bus was het niet anders eindeloze rechte wegen zover als je kunt zien kaarsrecht en bossen aan beide zijde

ik baal ontzettend dat ik niet snap wat er in het fiat boekje staat. Er zit wel degelijk cruise controle op de bus. Maar ik snap het niet.  Jammer want met die ellenlange wegen had het wel fijn geweest.

Ik voel me er niet prettig bij. Dit is ook de enige plek waar er een nare gebeurtenis plaatsvond. En ik viel me er nu weer niet goed bij. Toen was het drie dagen lopen zonder enige onderbreking dus eten en drinken voor drie  dagen meenemen hoe dan. Maar goed ik ben er nu drie dagen doorheen gereden.  En ben blij dat het weer voorbij is . Er is veel kap en veel mensen die er iets anders gaan verbouwen . Maar toch er was een man met een gewone auto met een aanhanger waarop vier kistjes  met kleine grove dennetjes. Bij een gekapt perceel twee keer de holterberg. Je kon hem zien afvragen wat hij met zijn vier  kratjes hier moest  doen. Het is een beetje een herhaling van de voetreis naar Santiago het zoeken naar een slaapplaats, het niet welkom zijn met een hond. Maar goed we gaan vrolijk verder.

1. Agnes:
    27 november 2022
    Gisteren nog n appje uit Portugal en nu weer n reis verslag uit Spanje. Als ik het zo lees was je hier ook op de heen weg. Goeie reis maar weer.👋👋👋
  2. Lucia:
    27 november 2022
    Er is iets fout gegaan ben nog steeds in Portugal het internet is zo slecht foto’s sturen lukt ook niet ga het zo nog inhet restaurant proberen
  3. Cor:
    28 november 2022
    Wat een avontuur, succes, op je verdere reis.👍